Fedezd fel velünk Tihanyt!

Keress minket bátran bármilyen felmerülő kérdés esetén!

A vitorlázással kapcsolatos információk mellett szívesen adunk felvilágosítást a Tihanyi-félsziget és környékének látnivalóiról. Ingyenes térképeinkkel, személyes ajánlásainkkal és nagy helyismeretünkkel számtalan idelátogató nyaralását segítettünk emlékezetessé tenni.

+36 30/435-6536

8237 Tihany
Lepke sor 9-11.

Megközelítés:
Gépkocsival a 71-es számú főútról (Balatonfüred irányából az első, míg Keszthely irányából a második tihanyi elágazásnál) lekanyarodva érsz hozzánk. A település kezdetét jelző tábla után pár száz méterre helyezkedik el az Aktív Pont, az Aquilo Hotel Panoráma bejáratánál. A 6 km-re található rév kompjáratai biztosítják az összeköttetést a déli parttal, így az M7-es autópálya felől is könnyen megközelíthetőek vagyunk. Vendégeink részére a parkolás ingyenes.
Az autóbusszal érkezők balatonfüredi átszállással juthatnak el az Aktív Pontba: a Panoráma Hotel nevét viselő buszmegálló közvetlenül előttünk található, akárcsak a balatoni bringaút.
GPS koordináták N46.9246 E17.8657

star rating  The first company popped up was Aktiv Pont Tihany, when we arrived at Balatonfured and started searching for activities around the lake. We booked a sailing trip and a bike... read more

avatar thumb BernieandLara
2021-08-03

star rating  Great, super satisfied - We had a really great biking experience here. The owner was really helpful. He advice the type of bike for us. He also showed us the map and recommend some... read more

lynhng2610
2021-05-17

star rating  Szuper vitorlázás baráti társasággal - Vitorlázni voltunk a Füredi öbölben. A kapitány úr nagyon barátságos volt és mindenre gondolt, nagyon klassz volt.

avatar thumb koczepreter
2020-09-12

star rating  Egész napos vitorlázás - Baráti társasággal vitorláztunk hétvégén.Mindenki nevében mondhatom, hogy felejthetetlen élmény volt, és szeretnénk minden évben megismételni.Ádám nagyon kedves, segítőkész, türelmes kapitány volt. Az ebédet is leszervezte nekünk, elsőosztályú kilátással, közvetlenül a... read more

avatar thumb BenedekAdriemn
2020-08-04

star rating  Legjobb! - Nagyon nagyon jól éreztük magunkat és nagyon rendes és leginkább türelmes kapitányunk volt! Jövőre biztosan megyünk!

avatar thumb LauraN4152

star rating  Szülinapi vitorlázás - Minden tökéletes volt, nagyszerű kapitányunk volt, aki bevezetett minket a vitorlázás rejtelmeibe. Lehetőségünk volt átvenni a kormányt (természetesen felügyelettel), továbbá rengeteg hasznos tudnivaló birtokába is jutottunk a sporttal kapcsolatban, miközben... read more

avatar thumb dalmakecskemeti
2020-08-04

star rating  best place for Yawl / Sailingboat rental - Very kind spot with very friendly staff and the only one around renting us a small sailing boat!
Also we could use the private beach after our sailingtrip, very... read more

Triolarex
2020-07-28

star rating  Mindenkinek csak ajánlani tudom!  - Aki Tihanyban jár annak szerintem ez egy tökéletes program! Minőségi szolgáltatás, segítőkész és barátságos személyzet Ádám személyében! Mindenkinek csak ajánlani tudom!... read more

avatar thumb samuvastag
2020-06-22

star rating  Most excellent Hiking and Biking - This was truly a highlight of our first trip to Hungary and Tihany/Lake Balaton. Our guide, Adam provided us with great bikes and an excellent full day of biking and... read more